Soutěžní téma

TÉMA SOUTĚŽE

 

Téma: Zvýšení atraktivity zaměstnavatele Teplárny Brno, a.s. pro vysokoškolské studenty

 

Jsme městskou společností, která stabilně a spolehlivě zásobuje teplem zhruba 4000 odběrných míst v Brně. Mezi našimi odběrateli jsou například AZ Tower, Masarykův onkologický ústav, polyfunkční objekt SONO Centrum, Vila Tugendhat, univerzity a pivovar, stejně jako desítky dalších významných brněnských firem a institucí, a 100 000 domácností. Dnes jsou Teplárny Brno, a.s. se čtyřmi hlavními výrobními zdroji čtvrtou největší teplárenskou společností v ČR a největším odběratelem zemního plynu, který je naším primárním ekologickým palivem.

 

I přesto, že v roce 2025 oslavíme 95. výročí, kdy se na provozu Špitálka spustila kombinovaná výroba tepla a elektřiny pro Brno, snažíme se držet krok s moderními trendy, těžíme z výhodné výroby elektrické energie, která je druhotným produktem při výrobě tepla a zároveň nakupujeme díky velkým objemům výhodně zemní plyn. Dokážeme tak prodávat obě komodity svým zákazníkům za výhodnějších podmínek.

 

Dalšími projekty, do kterých jsme se pustili, jsou elektromobilita – budujeme síť veřejných dobíjecích stanic v Brně, a realizujeme i podobné služby pro soukromé společnosti, zejména firmy s větším vozovým parkem či v rámci developerské výstavby. Zaměřujeme se také na využívání obnovitelných zdrojů – např. výstavba fotovoltaických panelů na střechách našich budov či uplatnění elektřiny z FVE u našich zákazníků z řad SVJ, BD či firem.

 

Cílem zadání pro soutěž MASO2024 je navrhnout kroky vedoucí ke zlepšení atraktivity nás jako zaměstnavatele.

 

Analýza motivátorů mladých lidí

  • Návrh dotazníkového šetření – zjistit motivátory studentů, očekávání od zaměstnavatele, preferované benefity, jaké je povědomí o společnosti u studentů.
  • Zrealizovat dotazníkové šetření motivátorů mladých lidí (nejlépe napříč fakultami).
  • Shrnout získané výstupy.
  • Vytvoření SWOT analýzy pro naši společnosti

Návrh kroků vedoucích ke zlepšení atraktivity zaměstnavatele

  • Doporučení kroků, které povedou ke zvýšení atraktivity (na základě i dotazníkového šetření).
  • Employer Branding (EB), budování značky zaměstnavatele, návrh jak vylepšit jméno/vizitku naší společnosti na pracovním trhu.

 

Máte také možnost exkurze v Teplárny Brno, a.s., v případě zájmu se ozvěte přímo kontaktním osobám (viz níže) do 15.3.2024.

 

Kontaktní osoba: Ing. Hana Žitníková + Mgr. Eva Plchutová

Ing. Hana Žitníková, MBA, Vedoucí personálního a mzdového oddělení

E-mail:zitnikova@teplarny.cz, tel.: 545 169 242, 725 392 395

Vysoké učení technické v Brně | Fakulta podnikatelská Kolejní 2906/4 | 612 00 Brno | IČ: 00216305 | DIČ: CZ00216305 | mapa